Reply 20 of 24, by Carrera
Wusste gar nicht, dass es so viele hier gibt, die der deutschen Sprache mächtig sind!
Lass das mal durch Bablefish "lofen".
😁
Wusste gar nicht, dass es so viele hier gibt, die der deutschen Sprache mächtig sind!
😁
wrote:Wusste gar nicht, dass es so viele hier gibt, die der deutschen Sprache mächtig sind!
😁
Better not do so. Even if I mix english sentences through Bablefish i must laugh about the result... 😁
Klimawandel.
wrote:Wusste gar nicht, dass es so viele hier gibt, die der deutschen Sprache mächtig sind!
😁
wrote:It did not know at all that there are so many here, which are powerful the German language! Leave times "lofen" by Bablefish.
🤣 naja höhrt sich doch nicht schlecht an oder...?^^
hey ich bin auch kein englisch experte, gerade was groß- und kleinschreibung betrifft. schlage aber öfters mal ein paar wörter bei dict.cc nach, damit wenigstens die rechtschreibung stimmt und ich mich nicht völlig blamiere... 😁
This is quite the necro bump but my new thread would be called exactly this anyway.
I just unpacked my container into an apartment in Frankfurt. Are there currently any (more) Germans (or users based in Germany) on Vogons?
Curious to see who is around for a beer, up for sharing of advice and / or may have spare soldering abilities to resurrect old hardware.
Nethertheless it is an *off topic* necro bump, hence I‘m closing this topic.
Please start a new thread but please not in the DOSBox forums 😉